35568 22 333 333 contact@ahrs.al/

Nga nje seminar  i David Beeney, nga nje shoqate e këshillimit të shëndetit mendor ‘Breaking the Silence’ për të diskutuar me profesionistë të HR, se si të afrohen duke ofruar mbështetje për nevoja të shëndetit mendor brenda një organizate. Sipas statistikave kerkimore te tij, 4 nga 10 vetëvrasjet e raportuara si të papritura nga njerëzit që e njohin viktimën, shëndeti i dobët mendor mund të kalojë pa u vënë re, deri sa të jetë vonë.

Vendi i punës mund të mos jetë burimi i ankthit por mund të përkeqësojë ndjenjat e stresit ose të mbingarkohet. Punëdhënësit kanë një detyrë të kujdesit dhe, në shumicën e rasteve, menaxherët brenda organizatave dëshirojnë të ndihmojnë një anëtar të ekipit të tyre, por shumë njerëz maskojnë problemet e tyre dhe kanë frikë të shfaqen të cenueshëm në jetën e tyre profesionale. David shpjegoi disa ide kryesore rreth ndihmës pozitivisht të punonjësve për të ndarë ankthin dhe këshillat e tyre për HR në lidhje me punën me ta për të përmirësuar mirëqenien dhe ofrimin e ndihmës.

Cilat janë shenjat për të parë?
Shenjat joverbale janë shumë të rëndësishme. Kur individët nuk ndjehen mirë mendërisht, ata mund të ndryshojnë sjelljen e tyre. Mund të shmangë situatat, të bëheni më pak të përgjegjshëm, të shfaqen larg ose të dëgjoni aktivisht, për shembull. Nëse punonjësi ka qenë në organizatë për një kohë të caktuar, ndryshimet mund të jenë më delikate.

Ajo që themi dhe si shprehemi me fjalë gjithashtu ka një rol. Një person mund të jetë bërë më agresiv ose në të vërtetë i kundërt. Ata mund të shmangin bisedat ose t’i mbajnë ndërveprimet e tyre të shkurtra.

Si ju ndihmoni pa ofenduar?
Përgatitni menaxherët për seriozitetin e shëndetit mendor. Nga këndvështrimi organizativ, seancat e trajnimit interaktiv mund të ndihmojnë. Kjo është veçanërisht e dobishme për të përgatitur menaxherët për ato që i perceptojnë si biseda të vështira. Në këtë skenar, udhëheqësit janë marrë nga zona e tyre e rehatisë për të eksploruar dobësinë e tyre dhe teknikat e bisedave për të gjetur një bazë të përbashkët për ndarjen e çështjeve që janë thelbësore për mirëqenien mendore të një personi.

Bëni shëndetin mendor një bisedë të hapur
Lodhja mendore mund t’i ndodhë kujtdo, kështu që promovimi i çdo programi të Ndihmës së Punonjësve në një kompani është thelbësore nëse kjo përbën një pjesë të përfitimeve të punonjësve tuaj. Fushatat për të rritur ndërgjegjësimin, me materiale falas nga organizata të tilla si Mind, gjithashtu mund të rrisin ndërgjegjësimin për shëndetin mendor dhe të zvogëlojnë perceptimin e tij si një temë tabu.

Përdorni gjuhën e duhur
Issuesështjet e punonjësve duhet të përshkallëzohen në HR, aty ku është e përshtatshme, kështu që arsimi i menaxherëve është kryesor. HR mund të jetë në gjendje të ndihmojë në diskutime të përbashkëta duke përdorur gjuhën e duhur për të inkurajuar një punonjës të ndajë shqetësimet e tyre.

Cfare tjeter?
Trajtoni sfidat mendore dhe fizike në të njëjtën mënyrë. Merrni ekipet tuaja drejtuese në bord dhe shkëmbeni mesazhin për të inkurajuar punonjësit që të jenë në gjendje t’ju lajmërojnë për stres para se të ndikojë në jetën e tyre. Të jesh i hapur për shëndetin mendor është i mirë për të gjithë.